“Eine kleine świnke” powraca – Goethe-Institut pyta o kolejne polsko-niemieckie powiedzonka.

Goethe-Institut organizuje konkurs, w którym wygrać można semestralny kurs języka niemieckiego. Wystarczy podać najbardziej intrygujące, oryginalne hasło do nowej odsłony kampanii.

We wrześniu Goethe-Institut zaskoczył kampanią “Was ist das? Kapusta i kwas”, nawiązującej do stereotypów na temat języka niemieckiego.
Na billboardach i w kreacjach internetowych pojawiły się takie hasła jak:

Was ist das? Kapusta i kwas!
Eine kleine Świnke po polu gelaufen.
Meine Mutter ist Computer.
Rowen kopen.
Niśt fersztejen.
Skwitowane stwierdzeniem: “może najwyższy czas uczyć się niemieckiego we właściwym miejscu”.

Kolejna część kampanii outdoorowej zrealizowana będzie dzięki internautom. Na FanPage’u Goethe-Institut w Warszawie pojawiła się aplikacja, dzięki której można podawać swoje pomysły na hasła reklamowe. Komisja Goethe-Institut wybierze najlepsze hasła, a autor najlepszego hasła otrzyma semestralny kurs w Goethe-Institut. W przypadku wielokrotnego zgłoszenia tego samego hasła, decyduje kolejność zgłoszeń. Swoje propozycje nadsyłać można do 5 stycznia 2013 r. do godziny 23.00.

FanPage Goethe-Institut Warszawa – https://www.facebook.com/goetheinstitut.warszawa
Bezpośredni link do aplikacji – https://apps.facebook.com/goetheswinki/

Dodaj komentarz