Agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA przygotowała konkurs internetowy dla nowego wariantu piwa Żubr (Kompania Piwowarska). Konkurs pod hasłem „Usiądź przy Nowym i wygraj!” rozpoczął się 11 października i potrwa do 7 listopada br. Jest to kolejny etap działań wprowadzających Żubra Ciemnozłotego, który realizuje TEQUILA.
Nowy wariant piwa Żubr, Żubr Ciemnozłoty, pojawił się na rynku na początku września jako edycja limitowana. Został stworzony z myślą o długich jesienno-zimowych wieczorach – można się nim powoli delektować, z każdym łykiem odkrywając jego wyjątkowy smak.
Konkurs „Usiądź przy Nowym i wygraj!” wpisuje się w charakter nowego Żubra. Aby wziąć
udział w konkursie, należy odwiedzić stronę www.zubr.pl i zaprezentować miejsce,
w którym najchętniej celebruje się wieczory z Żubrem Ciemnozłotym. Nie jest ważne, jaką formę będzie miało zgłoszenie (opis, film, zdjęcie) – jury oceni jego unikalność
i oryginalność. Na autorów najciekawszych propozycji czekają wyjątkowe nagrody: jedyne
w swoim rodzaju Żubrowe fotele, nawigacje GPS, aparaty fotograficzne i zegarki.

TBWA TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.

Dodaj komentarz