12 września startuje druga edycja Smirnoff Nightlife Exchange Project, by przez kolejne 10 miesięcy inspirować imprezowiczów ze wszystkich kontynentów i wzbogacić ich nocny styl życia. Od samego początku akcji Smirnoff wraz z Madonną będzie poszukiwać w 24 krajach najlepszego tancerza, który wystąpi w trakcie najbliższej trasy koncerowej światowej wokalistki nr 1.

Marka Smirnoff już po raz drugi zainicjowała wielką, globalną dyskusję o życiu nocnym. W tym roku w projekt zaangażowała się sama Madonna: W Smirnoff Nightlife Exchange Project najbardziej podoba mi się idea wymiany pomysłów na życie nocne z możliwością odnalezienia tego najlepszego tancerza – mówi artystka, która wybierze zwycięzcę spośród finalistów. Jego nazwisko zostanie ogłoszone 12 listopada podczas wielkiej imprezy w Nowym Jorku.
Jeśli więc chcecie wykorzystać niepowtarzalną szansę zaprezentowania swojego talentu i przekonać do siebie Madonnę, nakręćcie 60-sekundowy film dokumentujący Wasze taneczne umiejętności i prześlijcie go na aplikację znajdującą się pod adresem
www.facebook.pl/TheNightIsInYourHands lub TheNightIsInYourHands.com. Tam też znajdziecie regulamin i szczegółowy opis zasad konkursu, który potrwa do 10 października.

Kalendarium
12.09.2011 – start fanpage’a/aplikacji The Night Is In Your Hands pod adresem:
http://www.facebook.com/TheNightisinYourHands
10.10.2011 – zakończenie konkursu tanecznego z Madonną
12.11.2011 – globalna celebracja życia nocnego w 50 krajach i ogłoszenie wyników konkursu z Madonną w 25 krajach

Informacje o marce
Smirnoff Black to wódka klasy deluxe. Swoją najwyższą jakość zawdzięcza unikalnemu procesowi czterokrotnej destylacji oraz filtracji. Smirnoff Black jest wytwarzany w małych partiach produkcyjnych, w tradycyjnych miedzianych kadziach, gdzie uzyskuje swój łagodny smak oraz delikatny, lekko owocowy aromat. Marka jest doskonałym wyborem dla mężczyzn, którzy sięgają po najlepsze produkty, skrojona na miarę najbardziej wyrafinowanych potrzeb.

Według rankingu największych marek alkoholi premium na świecie – Impact Databank Top 100 – Smirnoff jest pierwszą marką wśród alkoholi mocnych pod względem wielkości sprzedaży.

W Polsce Smirnoff Black promowany jest z wykorzystaniem platformy The Night Is In Your Hands opartej o program Smirnoff Nightlife Exchange Project. Marka pozycjonowana jest w segmencie wódek Top Premium, cena za butelkę 0,7l wynosi ok. 45 zł, za butelkę 0,5l – 35 zł. Od sierpnia w sprzedaży jest również opakowanie 1l w cenie około 60 zł. W ostatnim roku Smirnoff Black zanotował ponad 30% wzrost sprzedaży wartościowej przy ponad 12% spadku całego segmentu Top Premium.

Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada w swoim portfolio m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Bushmills, Baileys, José Cuervo, Tanqueray, Gordon’s, Captain Morgan, Crown Royal, piwa Guinness oraz wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo to międzynarodowa firma, notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie.W Polsce, Diageo jest wiodącym dystrybutorem alkoholi importowanych, w tym liderem w kategorii whisky oraz likierów importowanych.

Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com

Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com

Dodaj komentarz