Do wygrania: Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życie

Znakomita kontynuacja bestsellerowej Freakonomii – książki, która została przetłumaczona na 35 języków i sprzedała się na świecie w czterech milionach egzemplarzy.

Levitt i Dubner, para ciekawskich ekonomistów-detektywów, nie boi się żadnego, nawet najbardziej dziwacznego tematu i znów próbuje zmienić nasz sposób myślenia o świecie, spoglądając nań z zupełnie nieoczekiwanej perspektywy. Autorzy powracają w tym freakquelu w wielkim stylu z jeszcze większą dawką zaskakujących pytań i niesamowitych opowieści.

Dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni kupować polisę na życie? Co jest bardziej niebezpieczne: prowadzenie samochodu po pijanemu czy spacer po pijanemu? Czy telewizja przyczynia się do wzrostu przestępczości? Co łączy prostytutki z Mikołajami z centrum handlowego?

Autorzy Superfreakonomii prowadzą śledztwa w sprawie lekarzy, którzy nie myją rąk, czy śmiertelnie groźnych huraganów, a nawet próbują rozwiązać problem globalnego ocieplenia i zbadać, czy ludzie z natury są altruistami, czy też egoistami. A wszystko to podane z dużą dawką humoru i szczyptą przekory. Po lekturze tej książki otaczający cię świat już nigdy nie będzie taki sam jak wcześniej.

Aby miec szansę zdobycia jednej z trzech egzemplarzy książki, prosimy o odpowiedź na pytanie: prosimy wymienić przynajmniej dwie nowości, któe ukazały się niedawno nakładem Wydawnictwa ZNAK. Odpowiedzi prosimy przysyłać do 20 listopada 2011 r. z następującymi danymi: imię i nazwisko oraz dokładny adres zamieszkania oraz PROSIMY ZAZNACZYĆ, JEŚLI SĄ PAŃSTWO NASZYMI FANAMI NA FACEBOOKU. Listę szczęśliwców opublikujemy po 25 listopada 2011 r. na łamach portalu.

Uwaga! Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem konkursów przeprowadzanych przez MediaFM.net, obowiązującym od 1 stycznia 2010 r. (z wyłączeniem konkursów do których obowiązuje osobny regulamin). Udział w konkursie jest równoczesny z akceptacją regulaminu.

Dodaj komentarz