16 maja rusza konkurs pt.: „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” skierowany do agencji kreatywnych oraz freelancerów, którzy gotowi są podjąć wyzwanie i stworzyć slogan dla najczęściej wybieranego napoju energetycznego w Polsce[1]. Na zwycięzcę czeka 10 000 dolarów amerykańskich.

 

Konkurs „ZŁAP BLACK’A i ZMOBILIZUJ SIĘ” potrwa od 16 do 29 maja.

 

BLACK jest liderem w ilości sprzedaży w kategorii energetyków w Polsce, dlatego liczymy na duże zainteresowanie ze strony specjalistów. Nowe hasło ma oddawać ideę marki, energetyczne działanie BLACK oraz jego mobilizującą rolę, a jednocześnie powinno być zwięzłe i łatwo zapadać w pamięć. BLACK dynamicznie rozwija się również na arenie międzynarodowej, obecnie napój dostępny jest już w 56 krajach, dlatego slogan powinien być uniwersalny dla wszystkich rynków – mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu, FoodCare Sp. z o. o.

 

Co trzeba wiedzieć o BLACK?

BLACK to linia napojów energetycznych, które przeznaczone są dla  wszystkich spragnionych dużej dawki energii. Ze względu na zawartość tauryny, kofeiny oraz witamin, napój zapewnia energię do działania, szczególnie w trakcie zwiększonego wysiłku fizycznego oraz psychicznego. Odbiorcy marki to przede wszystkim osoby młode, pomiędzy 18 a 39 rokiem życia, mieszkające w dużych miastach
i prowadzące aktywny tryb życia. BLACK sygnowany jest twarzą Mike’a Tysona, cenionego sportowca
i celebryty, który jest uosobieniem wartości kojarzonych z marką.

 

Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.blackenergydrink.com i przesłać propozycję nowego hasła za pośrednictwem formularza konkursowego. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępne są na powyższej stronie internetowej.

 

Kontakt do mediów:

Biuro Prasowe FoodCare

e-mail: biuroprasowe@foodcare.pl
Tel. +48 12 356 60 00
Fax: +48 12 285 25 06

 

O FoodCare

FoodCare to firma ze 100% kapitałem polskim. Założona w 1984 roku pod nazwą Gellwe rozwinęła działalność
w segmencie gotowych dodatków do ciast. Obecnie Grupa FoodCare jest właścicielem marek: Black, Gellwe, Frugo, Fitella, N-Gine i 4Move oraz największym w Europie Centralnej producentem marek własnych w kategoriach deserowych. Produkty FoodCare eksportowane są do kilkudziesięciu krajów na całym świecie. Grupa posiada zakłady produkcyjne w Zabierzowie i Niepołomicach koło Krakowa i zatrudnia 800 pracowników, będąc jednym z największych pracodawców w regionie.

[1] FoodCare za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy spożywcze, Stacje benzynowe), udziały wolumenowe w litrach w skumulowanym okresie III 2015 – II 2016 w kategorii Energetyki.

Dodaj komentarz